top of page
  • Фото автораlibfil1

Ти без мене не ти, я без тебе не я!

День Святого Валентина відзначається в усьому світі 14 лютого. Цей день сповнений дарунками від коханих, дуже часто це презенти у вигляді серця – паперові валентинки, солодощі, прикраси тощо.

День Усіх Закоханих, зокрема, в Україні не є офіційним святом. Зараз його відзначають у сімейному колі, усі ті, хто вірить, відчуває або шукає справжню любов.

Насамперед, 14 лютого – це свято глибокої любові та відданості, стосунків у закоханій парі. Ніякі дорогі коштовності не зрівняються зі справжнім коханням, має значення лише увага та щирі слова.

Але це свято – чудова нагода для того, щоб нагадати коханій людині про свої почуття. Безумовно, не зайвим буде зробити невеличкий солодкий дарунок чи приємну несподіванку один для одного, та знову освідчитися у почуттях.

Романтичний настрій у День Святого Валентина допоможуть відчути книжки про кохання, які на передодні свята ми підібрали для Вас на виставку «Ти без мене не ти, я без тебе не я!»

Створіть собі гарний настрій у цей день – завітайте та оберіть книжки до смаку. Або скористайтеся нашою «грою» та покладіть вибір на власне серце, обравши книжку не за назвою чи обкладинкою, а за тематичним зображенням. За картинками ховаються романи про кохання, детективи та життєві історії!

Усі вони чекають на полицях нашої бібліотеки.


Останні пости

Дивитися всі
bottom of page